Dibina Untuk Melancong Di Luar Pantai
Barco de passeio anfíbio

Dibina Untuk Melancong Di Luar Pantai

Tanyakan kepada mana-mana pelancong yang mengunjungi bandar pesisir, bandar atau pulau, dan mereka mungkin akan mengatakan bahawa beberapa jenis lawatan bot atau ekspedisi menyelam adalah dalam jadual percutian mereka, berapa lama atau pendek perjalanan mereka. Syarikat pelancongan terlalu senang untuk melakukan lawatan dengan melihat-lihat, lawatan snorkeling dan menyelam, atau aktiviti sukan air, semuanya dikemas dengan rapi ke dalam acara-acara sepanjang jam dan sepanjang hari. Dan sementara kapal pelancongan yang lengkap dapat menyelesaikan tugasnya dengan baik, ada kapal yang memerlukan usaha ekstra (baik secara kiasan dan harfiah) untuk memberikan pengalaman yang lebih luas. Kapal Pelancongan Amfibi.

Construído para ir mais longe, mais longe, mais longo.

Pada jam 9.8M, kapal pelancongan amfibi ASIS dirancang untuk membawa kumpulan. Kapal V dalam gentian kaca dengan rekaan cina terbalik memastikan perjalanan yang lebih lancar dan lebih kering dengan kestabilan yang lebih tinggi. Reka bentuk lambung ini juga meningkatkan jangkauan operasi keseluruhan kapal per galon bahan bakar yang dibawa dan digunakan. Dan dilengkapi dengan enjin utama dan mesin sandaran yang lebih kecil untuk keadaan kecemasan yang jarang berlaku, tempat duduk bangku dan tempat penyimpanan di bawah tempat duduk, ia pasti dapat berjalan jauh dengan 13 orang termasuk pemandu yang menaiki kapal.

Direka untuk berfungsi, perahu amfibi cepat ini dilengkapi dengan sistem ASIS Boats maju BAS-80-4 Amphibious, yang terdiri daripada 4 roda bermotor bebas yang menarik sepenuhnya di dalam air. Bagi pengusaha pelancongan ini bermaksud

 

  • Keupayaan untuk mengakses kawasan yang sebelumnya tidak dapat diakses seperti teluk dan pulau-pulau terpencil
  • Kaedah untuk menavigasi air dalam, cetek dan kasar dengan mudah dan menawarkan pengalaman yang lebih lengkap

Oleh itu, ia adalah satu-satunya kapal Amphibious Tour dan Transport yang diperakui oleh Australian Maritime Safety Authority (AMSA).

Disesuaikan untuk pengalaman yang lebih baik

Seperti mana-mana tawaran Bot ASIS, kapal Amphibious Tour & Transport dapat disesuaikan dari lambung kapal sehingga dapat memenuhi keperluan khas. Seseorang boleh memilih dari pelbagai pilihan tempat duduk untuk menggantikan tempat duduk bangku, memilih dari pelbagai pilihan konsol dan kanopi, memilih warna yang disukai dan bahkan menambah peruntukan untuk tangki menyelam dan pancuran mandi di atas kapal.

ASIS Boats adalah salah satu daripada beberapa pengeluar Rigid Hull Inflatable Boats (RHIBs) di dunia dengan perakuan Sub-Bab “T” USCG. Dan dari reka bentuk hingga penghantaran, kami mempunyai kawalan penuh terhadap proses pembuatan. Ini diterjemahkan sebagai fleksibiliti penyesuaian yang lebih besar, tindak balas yang lebih cepat dan penghantaran lebih cepat untuk pelanggan kami.

Darat, lepas pantai dan kembali lagi!

Bot Amphibious Tour & Transport sangat sesuai untuk

 

  • Pelancongan eko
  • Memerhati ikan paus
  • Lawatan bersiar-siar
  • Lawatan menyelam dan snorkeling
  • Mengangkut kakitangan kerja ke dan dari kemudahan luar pesisir

ASIS Boats membuat pelbagai jenis kapal untuk tentera laut, profesional dan pelaut rekreasi. Apa sahaja keperluan anda, kami mempunyai kapal yang sesuai untuk anda.

Share this post

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart