Kapal Tugas Berat Untuk Operasi Tugas Berat
Embarcações-Pesadas-para-Operações-Pesadas

Kapal Tugas Berat Untuk Operasi Tugas Berat

Marina, kelab Sailing dan kelab Yacht adalah sedikit aktiviti mikro, dengan kapal dan orang-orang datang dan pergi. Dari pemindahan personel hingga bantuan tambatan, hingga pemulihan orang yang berlebihan hingga aktiviti penarik, mereka adalah pusat bagi banyak operasi yang memerlukan kapal sokongan yang kukuh dan boleh dipercayai. Masuk ke jajaran perahu ASIS Kapal Marina dan Sail Support yang berat badan kembung.

Perbezaan antara Marina Support Boat dan Sail Support Boat cukup sederhana: yang pertama dibina untuk melakukan manuver di sekitar kapal layar dan kapal dan membantu dalam aktiviti tambatan, penambatan dan penyelenggaraan, sementara yang terakhir ini sesuai untuk pemindahan personel dan pemulihan manusia di kapal. Perbezaan yang ditawarkan oleh ASIS Boats dalam kedua-dua kes ini adalah tahap penyesuaian kapal untuk memenuhi keperluan dan spesifikasi yang tepat.

Disesuaikan, dari lambung ke atas

Kedua-dua kapal kembung tugas berat ASIS Sail Support ini biasanya direka dengan fendering kembung dan menonjol, dan dibina untuk penggunaan yang sukar. Kerajinan ini dapat disesuaikan dari lambung ke atas, dengan berbagai ukuran, pilihan lambung aluminium atau gentian kaca (Air Hull®) serta fendering tiup atau busa (teknologi Hyb Foam®). Anda juga boleh memilih dari susunan geladak yang berlainan untuk pengangkutan kargo, pemadam kebakaran dan aktiviti penyelamatan dll. Pilihan penarik yang berbeza dapat ditambahkan seperti tiang penarik di belakang kapal, tiang penarik di depan di busur, titik keras untuk kemudahan penarik di sebelah / pinggul dan kekili pengangkut yang dibina dengan pelindung snap dan banyak lagi. Sebilangan besar Kapal Pengendali Marina juga boleh dibina dengan geladak getah yang dilindungi untuk membawa rantai dan peralatan berat untuk memastikan jangka hayat dek itu.

ASIS ‘Tolak’ untuk sokongan yang lebih baik

Satu-satunya ciri yang ditawarkan oleh ASIS Boats dan kebanyakan yang lain adalah pilihan busur busa rata. Busur busa rata telah dirancang berdasarkan konsep kapal tunda – tetapi untuk kapal layar peribadi dan bukannya kapal besar – untuk membantu mereka dalam tambatan, tanpa merosakkan kapal. Pilihan lain yang perlu diberi perhatian ialah Pull Bow Post yang memudahkan penarik kapal lain dengan kemampuan manuver yang lebih baik daripada tiang penarik di bahagian belakang kapal.

Sokongan, tetapi untuk siapa?

Reka bentuk, prestasi dan ketahanan – kapal ini menawarkan ketiga-tiga sekop dan sesuai untuk

  • Pengendali Marina
  • Pelabuhan
  • Kelab dan program Yacht and Sailing
  • Perlumbaan pelayaran / luar pesisir

ASIS Marina dan Sail Support Boats kini tersedia dalam jarak jarak mulai 5.5M. Sekiranya anda mahukan lebih banyak maklumat mengenai kraf ini, sila lawati:
https://www.asisboats.com/professional-boats/marina-operators/

ASIS Boats membuat pelbagai jenis kapal untuk tentera laut, profesional dan pelaut rekreasi. Apa sahaja keperluan anda, kami mempunyai kapal yang sesuai untuk anda.

Share this post

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart