Diuji dalam Pertempuran, Terpuji dan Sedia! The Rhibs Untuk Misi Berkelajuan Tinggi Dan Jangka Panjang
RHIBs de grau militar

Diuji dalam Pertempuran, Terpuji dan Sedia! The Rhibs Untuk Misi Berkelajuan Tinggi Dan Jangka Panjang

Dalam soal perlindungan negara dan rakyatnya, tidak ada ruang untuk bersenang-senang atau ringan – melainkan jika anda bercakap tentang berat kapal yang sebenarnya dapat membantu, iaitu! Sebahagian besar dari menjaga keamanan negara adalah menjaga perairannya – dan di situlah bermulanya kraf ketenteraan kita. Setiap kraf tentera ASIS Boats dirancang untuk prestasi dan keselamatan, dan disesuaikan untuk memenuhi keperluan misi. Kapal Operasi Khas (Ops Khas) kami tidak terkecuali.

Kapal Operasi Khas ASIS dan RHIBs Anti-cetak rompak biasanya digunakan untuk operasi larangan kapal berkelajuan tinggi dan operasi pasukan asrama yang tidak patuh, di mana kelajuan dan manuver sangat penting untuk kejayaan misi. Mereka adalah kapal penangkap pilihan yang disukai untuk penghapusan Armed, Vessel Boarding Search & Seizure (VBSS), yang merupakan komponen penting dalam Operasi Anti-Pembajakan dan Khas, sebab rekaannya. Kejayaan RHIBs bertaraf tentera ASIS terletak pada reka bentuk badan kapal belakang yang unik yang memudahkan kelajuan tinggi dan putaran taktikal, walaupun dalam keadaan laut yang paling teruk. Walau bagaimanapun, wang tidak berhenti di sini.

Ops Khas RHIBs Tentera kami diteliti dengan teliti dan dirancang untuk menghasilkan prestasi air yang luar biasa digabungkan dengan pengendalian, kestabilan dan keselamatan yang luar biasa. Dibangun dengan tangguh untuk bertahan dan berkinerja dalam semua keadaan, kapal-kapal yang sangat bermanuver ini mampu berkelajuan tinggi dalam jarak yang dekat dengan kapal lain, serta kecepatan laut terbuka hingga 65 knot.

Kapal peronda pantas ini terdapat dalam pelbagai ukuran, bermula dari 4.1 meter hingga 12 meter. Biasanya, kapal 12M dibina untuk menawarkan jarak misi maksimum, keselesaan kru dan ketahanan rondaan di stesen, sementara kapal yang lebih kecil dilengkapi dengan sistem senjata kru yang dipasang di geladak, tangga board taktikal, sistem kamera video termal dan inframerah dan alat dengar tanpa wayar sistem komunikasi kru, atau gabungannya, bergantung pada misi. Perahu-perahu itu dibuat dengan tangan oleh pasukan pengrajin yang berkemahiran tinggi dan kemudian diuji dengan betul sebelum dihantar, dikonfigurasi misi dan siap untuk air.

Berikut adalah beberapa fakta ringkas mengenai kapal Ops Khas kami:

  • Kapal Ops Khas ASIS kini beroperasi di lebih daripada 80 negara
  • Ops RHIB Khas terpantas dalam jangkauan kami boleh mencapai hingga 80Mph / 70 knot
  • Pilihan konfigurasi tersedia untuk semua perkara, dari bahan lambung hingga penempatan mesin, hingga tempat duduk dan kabin / kanopi
  • Kapal dapat disesuaikan dengan operasi misi khusus anda

Ringkasnya, jika ada satu rangkaian kapal ASIS yang merangkumi daya tahan, itu adalah rangkaian Operasi Khas / Anti-Pembajakan kami. Sekiranya anda mahukan lebih banyak maklumat mengenai mereka atau salah satu tawaran kami untuk perkara itu, sila klik di sini dan kami akan menghubungi anda.

Share this post

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart